Subject: Teabenõue Euroopa Liidu rahastuse kohta Eesti kultuuri- ja taristupaikadele
From: "GROZNOV Nikita" <[email-masked]>
To: "KUM min"
Date: Wed, 28 May 2025 16:56:08 +0300

Tere

Soovin esitada teabenõude, et saada üksikasjalik ülevaade Euroopa Liidu
rahastusest (sh Euroopa Regionaalarengu Fond – ERF, Ühtekuuluvusfond,
Creative Europe, LIFE, Interreg või muud asjakohased programmid), mis on
eraldatud järgmistele kultuuri-, loodus- ja taristuga seotud objektidele
Eestis:

*        Lennusadam – Tallinn

*        Padise klooster

*        Haapsalu promenaad

*        Haapsalu piiskopilinnus

*        Lahemaa rahvuspark

*        Tallinna Teletorn

*        Reidi tee projekt – Tallinn

*        Aegna saar

*        Rakvere linnus

*        Kumu kunstimuuseum

*        Eesti Vabaõhumuuseum

Palun iga objekti kohta järgmine teave:

*        Aastad, mil toetus eraldati või välja maksti

*        EL-i rahastuse summa, eristatuna fondide ja programmide lõikes

*        Rahastuse eesmärgid või tulemused (nt restaureerimine, turismi
arendamine, ligipääsetavus, kultuuripärandi säilitamine, haridus jms)

*        Asjakohased projekti pealkirjad või viitenumbrid (kui olemas)

Tausta infoks nii palju, et mõningate objektide kohta info puudub, on
puudulik või ei ole usaldusväärseid allikaid.

Heade soovidega

Nikita Groznov

Accredited Parliamentary Assistant

Policy Advisor to MEP Jana Toom

Brussels ASP 09G157 Phone: +322 4857581

Strasbourg WIC M01067 Phone:+33388177581